Snurrar i min skalle

Trodde jag skulle ta tag i bloggandet men det verkade rinna ut i sanden.

Just nu är de så mycket runt omkring mig. Nästan för mycket, men jag har klarat det innan och gör det åter igen.
Just nu är jag nog en lycklig prick, med framgång när det gäller skola, jobb och annat. Sen mina fina underbara vänner, har vissa guldklimpar jag ser varje dag i skolan som verkligen kan få mig att le när de är som värst. Ni är bland dem bästa jag vet. Jag har trogna vänner sen barnsben som jag träffar ibland och när de väl sker så får man den här tanken på riktigt vänskap. Jag vet att vi kommer vara vänner även när vi är 35.

Samtidigt som jag är glad och possitiv just nu har jag det nog också som mest jobbigt nu. Det är saker man inte skriver hur som helst men jag hade nästan kunnat göra vad som helst för att slippa allt. Jag går redan på reserven när det gäller att ha ork och ovanpå allt det har jag blivit förkrossad, lurad och helt förd bakom ljuset.

Tankarna griper mig ibland men då brukar jag tänka på saker jag har tid med istället för det som fanns innan. Jag ska lägga all tid på 3 saker just nu. Personliga saker, men jag kan bara säga till dig. Till dig som trodde jag var som alla andra. Kom ihåg mitt namn, för du kommer höra det i framtiden.

Kommentarer
Postat av: EmmaLantz

BLOGGAAAAAA!

2011-02-19 @ 12:03:49
URL: http://kungligtbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0