Vevar igång igen

Har inte skrivit på ett bra tag, men har inte tyckt det varit något högt prioriterat eftersom jag haft fullt upp med annat. Det har varit jul,nyår, mellandagsrea och allt möjligt. Jullovet som varit har varit så fruktansvärt härligt, jag behövde det verkligen!

Nu är vi som sagt snart inne i halva januari, snön är på god väg bort men de sägs ju att det ska komma mer..? Själv tycker jag att det är bra med snö nu. Julen är över, nu är nästa stopp våren. Jag har aldrig varit förtjust i den första "4e delen" om man ska säga så. (De 3 första månaderna) Jag fyller år i mars klart en fördel men ändå så är det så mycket som händer kring mig dessa månaderna varje år som driver ner en lite. De tar på krafterna.

Ibland när man inte är på så bra humör eller något så är det inte så kul att gå till skolan man känner typ att man bara sitter där, närvarande men ändå inte för ens tankar är på så många andra saker. Jag kan inte sitta där i min egna lilla värld längre när jag har en sådan lite halvdålig dag. Vad det än är som är på tok, jag glömmer det lika snabbt igen. och det är inte min förtjänst. Det är mina absolut fina vänner som är omkring mig om dagarna. Vissa har man hängt runt med i flera år, vissa är nya sen gymnasiet.

Nu ska jag äta upp resten av min glass som jag ser sakta men säkert smälta i skålen här bredvid.
Vi hörs, ta hand om jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0